Cik daudz preču plānots piedāvāt veikalā?
Jo apjomīgāks veikals, jo vairāk laika jāvelta plānošanai, dizainam un izstrādei. Darbi ietver veikala struktūras plānošanu, funkcionalitātes izstrādi u.c. darbības.
Nepieciešams individuāls dizains vai sagatave?
Individuāls dizains, izstrādāts uzņēmuma vajadzībām, vienmēr būs labāks risinājums par sagatavi. Sagatave ļauj ietaupīt uz izmaksām, taču arī sagatavi būs nepieciešams pielāgot un individualizēt.
Vai uzņēmumam ir esošs interneta veikals?
Izpētīsim un analizēsim esošo veikalu, noskaidrojot apmeklētāju paradumus. Šī izpēte sniedz iespēju saprast, kas jau darbojas labi un ko ir nepieciešams labot jaunajā versijā.
Cik valodas būs nepieciešamas?
Vairākas valodas pieprasa papildus kontroles funkcionalitāti administrācijas panelī. Jo vairāk valodu, jo vairāk laika jāvelta veikala navigācijas un struktūras izstrādei.
Vai nepieciešama veikala SEO struktūras izveide?
Pārdomāta veikala SEO struktūra uzlabo tā lietojamību un lietotāja pieredzi. Izveidosim pareizu iekšējo SEO struktūru, nodrošinot atbilstību jaunākajām SEO vadlīnijām.
Vai nepieciešama veikala aktualitāšu (bloga) sadaļa?
Ja paredzēts publicēt jaunumus un aktualitātes interneta veikala blogā, nodrošināsim pilnvērtīgu bloga - aktualitāšu sadaļas izveidi.
Vai būs nepieciešami tiešsaistes norēķini veikalā?
Populārāko karšu, bank-link vai PayPal tipa norēķinu sistēmu integrācija. Ieteiksim situācijai piemērotākus maksājumu risinājumus.
Vai nepieciešama advancēta analītikas konfigurācija?
Papildus Google Analītikai piedāvājam advancētus maksas rīkus, lai sekotu mārketinga aktivitāšu atdevei un izmērītu to lietderību, sekojot mērķu un konversācijas rādītājiem.
Izmaksu aprēķins
Kopējās izstrādes izmaksas ir :
Summary
Apraksts | Informācija | Daudzums | Cena |
---|---|---|---|
Atlaide : | |||
Kopā : |